Resurse bibliografice Evaluare

  1. Clipa O., Evaluarea în învăţământul universitar. Bucureşti: E.D.P., 2008.
  2. Cristea G. Pedagogie generală. Bucureşti: Editura Didactică şi Pedagogică, 2008.
  3. Cristea S. Studii de pedagogie generală. Bucureşti: Editura Didactică şi Pedagogică, 2009
  4. Cristea S., Fundamentele pedagogiei. Iaşi: Editura Polirom, 2010.
  5. Cristea, S., Dictionar de pedagogie, Chisinau, Ed. Litera, 2000
  6. Cucoş C., Teoria şi metodologia evaluării, Ed. Polirom, 2008.
  7. De Landsheere V., De Landsheere G., Definirea obiectivelor educaţiei, Traducere: Urma C., Bucureşti: Editura Didactică şi Pedagogică, 1979.
  8. Ionescu M., Radu, I. (coord.), Didactica modernă, ediţia a II-a, revizuită, Cluj-Napoca: Dacia, 2001.
  9. Iucu, R. Instruirea scolara. Perspective teoretice si aplicative, Polirom, 2001.
  10. Păun, E., Potolea, D., (coord.), Pedagogie: fundamentări teoretice şi demersuri aplicative. Iaşi: Polirom, 2002.
  11. Pavelcu V., Principii de docimologie. Bucureşti: E.D.P., 1968.
  12. Potolea D., Neacşu I., Iucu R., Pânişoară I., (coord.) Pregătirea psihopedagogică. Manual pentru definitivat şi gradul didactic II. Iaşi: Polirom, 2008.
  13. Radu, I. T.,  Evaluarea în procesul didactic. Ediţia a IV-a, Bucureşti: E.D.P., 2008
  14. Radu, I. T.,  Ezechil, L., Didactica. Teoria instruirii, Pitesti: Editura Paralela 45, 2007.
  15. Radu I. T., Teorie şi practică în evaluarea eficienţei învăţământului. EDP Bucureşti, 1981.
  16. Scriven M., the Methodology of Evaluation. În R. Tyler, R. Gagne, M. Scriven, perspectives of curriculum evaluation, A.E.R.A. Monograph Series on Curriculum Evaluation, nr. 1, Chicago, Rand McNally, 1967.
  17. Seidel, S., Walters, J., Kirby, E., Olff, N., Powell, K., Scripp, L., & Veenema, S., Portfolio practices: Thinking through the assessment of student work. Washington, DC: National Education Association, 1997.
  18. Trif V., De la evaluare la curriculum. Bucureşti: Editura Universităţii din Bucureşti, 2010.
  19. *** National Research Council. National science education standards. Washington, DC: NationalAcademy Press, 1996.
  20. Soare E., Pedagogie postmoderna. Concepte fundamentale. E.D.P. Bucuresti, 2013.
  21. Stoica A., Reforma evaluării în învăţământ. Ed. Sigma, Bucureşti, 2000.
  22. Hanne Foss Hansen, Choosing Evaluation Models: A Discussion on Evaluation Design. in Evaluation 2005 11: 447

3 păreri la “Resurse bibliografice Evaluare”

  1. Evaluarea formativa este acel tip de evaluare care se desfasoara pe tot parcursul unui demers pedagogic. Acest tip de evaluare are drept tinta sa identifice situatiile in care elevul intampina o dificultate, in ceea ce consta aceasta si care sunt caile de depasire. Acest mod de a evalua nu se finalizeaza numaidecat prin note sau calificative

    1. Evaluarea formativa este acel tip de evaluare care se desfasoara pe tot parcursul unui demers pedagogic. Acest tip de evaluare are drept tinta sa identifice situatiile in care elevul intampina o dificultate, in ceea ce consta aceasta si care sunt caile de depasire. Acest mod de a evalua nu se finalizeaza numaidecat prin note sau calificative.

      Georgescu Flori Anul III
      Filiala Alexandria
      Univ.de Stiinte ale Educatiei

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s